Saturday, September 10, 2016

Forex Trading Sonder Charts

Hoe om konsekwent Handel, sonder dat die perfekte strategie gebou 'n voorsprong in die mark het meer te doen met 'n konsekwente metode waarmee jy gemaklik as 'n perfekte stelsel wat 100 van die pitte uit 'n skuif gryp is. Stel jou voor dat iemand vorendag gekom om Tiger Woods toe hy in die hoërskool en het vir hom gesê hy meer geld kan maak as 'n sokker speler en hy moet agterlaat sy plan van die ontwikkeling van sy natuurlike talent en liefde vir gholf. Isnt is veilig om te sê dat, ongeag van sy talent, was hy beter af vas aan sy oorspronklike plan en die ontwikkeling van die vaardighede wat hy gemaklik was met baie handelaars begin hul loopbane probeer om die perfekte strategie wat pitte dag in en dag reën uit te vind, ongeag die handelaar wat dit gebruik. Daar is te veel outomatiese handel stelsels wat hierdie emosionele mark vasgekeer was. Ons vyf dikwels gesien van ons kant dat die handelaar nie verstaan ​​of aanvaar die risiko van hierdie stelsels en eindig storting dit alles saam ontevrede. Die goeie nuus is dat ek wil hê jy moet ophou soek na die re na. 'N Stelsel wat ons konsekwent kan volg en te verfyn met verloop van tyd is nou ons doelwit. Hier is 'n belegging uitdrukking wat van toepassing is op jou sielkunde wanneer handel: - Rebecca Wells Trouens, sal ek verder gaan en sê van my ervaring, probeer om goed genoeg is beter as om te probeer om die grootste te wees. Jy sal fokus op konsekwentheid en vertroue in jou handel stelsel oor perfeksie. Jou stelsel moet bestaan ​​met aanwysers jy weer gemaklik lees en 'n geld bestuur stelsel wat jou sal toelaat om kalm te tree onder onsekere marktoestande. Baie handelaars ons werk met staatmaak op aanwysers hulle toegang en uitgang-seine te gee. Dit is omdat aanwysers duidelik en maklik om te seine van die prys aksie verstaan ​​kan voorsien. Jou vermoë om te lees en op te tree op die aanwysers in lyn met jou geld bestuur stelsel sal die sterk dat niemand kan dupliseer, maar jy raak. Dit is jou nis en hoe jou kant sal ontwikkel met verloop van tyd. Laat sal jou wys hoe 2 verskillende handelaars te implementeer 'n onvolmaakte strategie. In 'n ware mark byvoorbeeld, laat ons kyk na hoe hierdie emosies sal van toepassing wees op twee afsonderlike handelaars, 'n amateur en professionele kyk na die dieselfde grafiek. (Maak gebruik van FXCM s Marketscope 2.0 kaarte) Laat ons neem 'n eenvoudige af tendens op die USD / CHF wat vroeg in Augustus begin vandag vir meer as 650 pitte. Ek ve uitgelig verkoop geleenthede in die rigting van die bewegende gemiddelde met die relatiewe sterkte-indeks 'n hoë lesing bereik. Die gebruik van hierdie onlangse verslechtering neiging, die amateur t bestaan. Aan elke pit uit 'n tendens is soos om 'n gat-in-een vir gholf, skaars en nie te wagte. Omdat amateurs gaan na perfeksie, hulle hou dikwels op om ambagte verloor te lank probeer om die mark om terug te swaai in hul guns totdat hulle hand is gedwing om die handel te verlaat. Dit algemene neiging is 'n rekening gelykheid ramp. Jou stelsel sou veel beter daaraan toe met 'n sterk risiko wees: beloning verhouding wanneer 'n handels - en minder bekommerd oor gryp 100 van die beweeg. Dit is die professionele se ingesteldheid. Die risiko: beloning verhouding en die hoë waarskynlikheid stel ups is daar brood en botter wat hulle toelaat om te fokus op konsekwentheid oor individuele handel prestasie. Dit is hoekom goed genoeg is goed genoeg nie. As jy belangstel in die leer hoe om 'n konsekwente geld bestuurstelsel skep is, sien ons on-demand video's binne DailyFX Plus (eksklusief aan FXCM rekeninghouers lewe). E-pos ons vir 'n tydelike toegang. Natuurlik, dit is nie oor die perfekte handel, maar 'n aantal goeie ambagte wat hulle sal toelaat om 'n behoorlike hoeveelheid wat die mark bied te neem. Ten slotte, professionele handelaars fokus slegs op die neem van ambagte wat voldoen aan hul pre-handel kontrolelys gebaseer op 'n sterk geldbestuur reëls en aanwysers hulle gemaklik lees. Amateurs vashou aan elke handel sonder die geestelike moed om 'n verlies te aanvaar. Ek stel voor beurs in kleiner groottes, sodat jy die strategie van die professionele kan oefen. Dit is, maak elke handel deur homself gering en die gebruik van die versameling van ambagte in jou strategie as jou kant. --- Geskryf deur Tyler Yell, Trading Instrukteur toe te voeg aan Tyler om fxcm New tyell om die FX mark Save uur in die uitzoeken wat forex is alles oor. Neem hierdie gratis 20 minute loop deur DailyFX Onderwys. In die kursus sal jy leer oor die basiese beginsels van 'n forex transaksie, wat hefboom is, en hoe om 'n geskikte hoeveelheid hefboom bepaal vir jou handel. Teken hier aan om te begin jou FOREX leer nou DailyFX bied forex nuus en tegniese ontleding op die tendense wat die internasionale valutamarkte beïnvloed. Leer forex met 'n gratis praktyk rekening en handel kaarte van FXCM. Trading Sonder Charts Kan iemand my vertel van 'n paar idees om die markte handel te dryf sonder die gebruik van kaarte Ek alredy Don t gebruik aanwysers, maar nou wil ek kaarte uit te skakel, te. En handel oor orde vloei, wat is nou gebeur (nie wat reeds gebeur het), ens Darkstar en Wasp lyk baie kundige te wees. As hulle weer daar buite sou graag wou hoor wat hulle te sê het. Wasp gewen t terug, maar hy doen gebruik kaarte egter interpreteer hy hulle in 'n ander manier om die meerderheid. Dit SA edele ding om te probeer en ek verstaan ​​jou redenasie, maar hoekom kortwiek jouself Die oopmaak, toemaak, hoë en lae kan jy 'n vreeslike lot oor die waarde en meer belangrik, chirurgische ingreep waarde van jou gekose paar, en 'n kers of bar uitstallings vertel dat inligting in 'n oomblik. Net omdat die meerderheid misbruik 'n grafiek kom nie t maak die grafiek verkeerd. Probeer om 'n bietjie anders dink. Sterkte ook al manier waarop jy gaan. (Dag) Trading Sonder Charts Ek weet 2 handelaars wat Don t gebruik kaarte in hul handel en een wat halfpad na nie met behulp van kaarte. 1 - Forex Balie Trader Hierdie man loop 'n forex lessenaar in Asië. Hy is verbonde aan 'n aantal banke, 'n oop protes stelsel en hy maak die mark. Iewers verkopers / kopers is regtig daar op 'n vlak en soms sondaars hulle t. Hy pas pare wanneer hulle daar en skep belangstelling wanneer die mark is eensydig. 2 - Ken Wolff ek vyf het 'n paar geselsies met Ken sy modus van die saak is pretty much 'n gevoel te kry vir 40 of so voorrade en kyk hoe hulle elke dag, en wag vir hulle om oor te rol. Hy sal ook kyk miskien 1 of 2 groot nuus voorraad per dag. Sy manier van werk is om sy neus vas aan 'n T1 skerm hou. Hy doen hersiening kaarte voor die oop om te sien wat innig die mark gister en wat didn t. Ek is nie eintlik seker of Ken gebruik kaarte op die inskrywing maar ek weet dit is nie wat hy kyk na al die tyd. Hy kan kyk na L1 vir 40 aandele en sien watter een se van hulle is stadiger / bespoediging. Let ook op dat hy nie gebruik realtick wat kleurkodes die momentum van die T1. 3 - Wie sal bly naamloos Dit is iemand wat 'n fonds ambagte. Daar is 3-4 navorsers wat hom voed inligting oor nuus / verdienste aandele, hulle kyk ook Bloomberg vir nuus en hulle waak vir sektore in die spel. Nie een van hierdie vereis 'n grafiek. Verder is die modus is om hul oog op T1 skerms hou die hele dag om te sien wat beweeg en wat isn t. Ek is naby aan een van die navorsers en hy het 5 skerms tydens die oop en alles wat daarop is nuus en L1. Om 'n voorbeeld van die tipe ambagte wat u sal neem in hierdie modus gee. As 'n voorraad is af 10 vir die dag met geen nuus, sou dit 'n kandidaat vir 'n lang wees. U word ook verwag dat aandele te keer na die 0,00 en 0,50 merk. Dit is nie vuurpyl wetenskap. Nou - ek hou van kaarte, ek ve probeer kyk na net T1 vir 'n dag of 2. Jy kan die dae verandering sien, die hoë, die lae, die huidige prys. Jy kan honderde aandele te sit, iets wat jy kan t doen met kaarte. Jy kan sien wanneer 'n voorraad 'n hoë gemaak, trek terug en gaan weer uit te breek. Dit is nie wat ek doen. Dit sou my nodig om 'n klomp stappe agteruit om op hierdie manier te handel. Ek sien die voordele though. Ek is nie seker hoe 'n mens sou die oorgang van kaarte om hierdie metode, maar ek kan sien hoe mense wat t didn neem die grafiek roete kan neem om hierdie sou wees. Ja - dit is 'n protes Re: (Dag) Trading Sonder Charts Persoonlik dink ek dit is totale onsin vir enigiemand om enige korttermyn handel, is die dae van die saak van af vlak 2 lankal verby en klaar is met die dag en ouderdom van 'n hoë frekwensie handel wat maak 70 van bv daaglikse volume op die NYSE. En raai wie sommige van die kliënte van bv Tom Demark s aanwysers is. George Soros, Paul Tudor Jones, Stevie Cohen, dws die toppe van die Pops in die handel. UBS se wêreldwye hoof van die vaste inkomste, pryse en geldeenhede groep banke sê: Trader Daily Maart / April 2008 p42 Geen professionele wat ek nog ooit ambagte gesien sonder kaarte deesdae tensy hulle weer 'n mark maker. Markus Doen sonder om Re: (Dag) Trading Sonder Charts Net vir bevestiging BSD. Jy sê dat ek hier lê, reg. Of is jy te sê dat hierdie mense lieg vir my. Miskien is my vriend spesifiek opstel van 'n valse stel skerms vir my om te sien toe ek rondom so ek t wouldn sien die kaarte. Wat motivering sou ek vir lê op die internet. Ek is mystified. Ook - jy noem Demarks aanwysers. Hoe wat verband hou met hierdie onderwerp spesifiek. As ons praat handel sonder kaarte, hoe op aarde nie 'n aanduiding betrokke raak as jy dag handel aandele (wat ek vermoed jy nie t), sal jy aandele maak aanvanklike durend beweeg sien voordat breek terug in die teenoorgestelde rigting. Jy sal aandele sien met goeie nuus optrek pre-mark, dan verkoop aan 'n ronde getal in die opening 30 minute voordat up. Jy sal terugsakkings en breakouts sien. Enigiemand handel Amerikaanse aandele sal weet hierdie dinge gebeur dag in dag uit en sal jou vertel dat in werklikheid, kan hierdie vroeë beweeg gesien word op 'n T1 skerm, maar dit is baie moeilik om te doen as jy gewoond is kaarte. As jy 'n lae, hoë, huidige verandering weet, het jy al die inligting wat jy nodig het om jou te vertel wat die voorraad daardie dag gedoen het - veral in die eerste uur. Op die onderwerp van T2, beteken dit inderdaad help. As jy die DOM vir die ES studeer, kan jy sien die werk van mense opbou korttermyn posisies duisende kontrakte en die verskuiwing van die mark, maar net in die baie kort termyn. Jy kan die voetspore van mense bou korttermyn posisies te sien deur aanloklike mense te verkoop. Byvoorbeeld, sal jy groot afname in die verkoop kant sien by die hoogtepunt van die dag en 'n minimale op die bod, jy kan sien die prys merk af 'n bietjie, maar as jy kyk na die band sal jy sien die volume van ambagte afgaan op die bod is baie hoër as die grootte van die bod - daar is 'n ysberg volgorde daar. Die kopers is die mense wat die grootte van die vra, word hulle mislei mense om te verkoop, terwyl die opname wat verkoop aan die bod, sal hulle natuurlik laat die prys merk af na meer kortbroek en ook aan te moedig, sodat hulle 'n beter gemiddelde prys kan kry. Toe hulle hul posisie opgebou, Wham - hulle sal verdwyn uit die vra, prys sal beweeg, mense sal begin om te dek en hulle sal 6 bosluise of meer het vasgekeer op hul 10.000 baie. Nou - dit is nie net op die ES dat dit gebeur - dit gebeur ook op aandele. Jy kan dieselfde aksie op T2 as wat jy kan op die DOM te sien, maar jy kan ook sien wie dit is wat daarop aanspraak maak om 'n verkoper wees en daarom is 'n koper. Daar is alle vorme van speletjies gaan daar aan, hierdie vaardigheid is nie in net op soek na 'n foto van die een kant verskyn om die ander oorweldig, dit gaan oor wat gebeur op T2 / DOM met verloop van tyd, sowel as die ambagte wat eintlik gaan deur. Ek dink jy D Dit noem Ja - dit is 'n protes Re: (Dag) Trading Sonder Charts Die enigste manier wat ek d handel sonder kaarte is as ek het 'n metode wat my 'n groter insig gegee in die mark as kaarte verskaf. Ek aanvaar dat vir 'n paar slim peeps, kan die skerm vlak II dit te doen. Maar, ek m 'n visuele persoon, ek kan verband hou met 'n grafiek, waar as 'n las van getalle flikker deur laat my koud. As ek meegedeel dat ek kon nie t ooit kyk na 'n grafiek weer en dat - as ek wou om voort te gaan om handel - ek kon net dit te doen deur te kyk na die skerm vlak II - dan het ek d stop handel vandag en loop weg van dit vir goeie. Tim. 14 Junie 2010, 09:12 geword Desember 2009 Re: (Dag) Trading Sonder Charts Tim - eintlik, die Vlak 1 data is die belangrikste, nie die T2 in terme van nie met behulp van kaarte. Dink hieroor - as jy die volgende inligting het reg van die oop en net gekyk 1 voorraad hele dag, D jy 'n goeie idee waar dit was. Oop vir die dag hoog vir die dag Lae vir die dag verander sedert oop verandering sedert yesterdays Laaste handel prys Laaste handel volume naby Bid Bid Grootte Vra Vra Grootte totale volume Om mee te begin, D jy weet vir seker dat as jy op die punt om uit te breek om was 'n nuwe hoë of lae vir die dag, reg. Jy d weet watter van die hardste verkoop en kan wees as gevolg van 'n weiering. Jy d weet reeds wat in die nuus was. Gooi in waarskuwings aan die 52-week-hoë laag en daar is 'n baie inligting om handel te dryf nie. Vir mense om dit te doen, moet daar 'n voordeel vir hulle wees, of dit is net die manier waarop hulle geleer. Die handelaar wat die fonds loop is in sy vroeë 30 s, so dit is nie asof hy is ou skool. Ek sou dink die voordeel is dat jy meer dinge kan monitor. As jy 'n fonds loop, kan jy t asseblief jou beleggers deur die handel een voorraad per dag. Beide die fonds handelaar en Ken Wolff is redelik goed in die voorspel waar 'n voorraad gaan na voor omkeer. Hulle sê dit kom met ervaring, maar ek het 'n harde tyd wikkel my kop rondom die vaardigheid te. Miskien moet ons hierdie omdraai. Uit 'n dag handel perspektief, veral vir nuus aandele waar die aksie mees technicals sal daag - wat is dit wat jy kry van die grafiek wat jy nie t kry van die bogenoemde inligting. Ja - dit is 'n protes


No comments:

Post a Comment